whisky

A megújult Tobermory

Pár héttel ezelőtt a Burn Stewart két éve megkezdett brand frissítő és fejlesztési programja a whisky fogyasztók számára leglátványosabb formáját érte el.Bemutatták a cég single maltjainak megújult palackjait.A Bunnahabhain 12 yo,a Tobermory,a Ledaig és a Deanston 12 yo alkoholerőssége 46.3%-ra emelték és frissült a palackok,csomagolás megjelenése is. A glasgowi székhelyű Good Creative  ügynökség a teljes Tobermory dizájnt átszabta nem csak a whisky üvegét és dobozát tekintve,hanem a teljes nyomtatott reklámanyagot,a lepárló logójával ellátott termékek skáláját és a  lepárló látogatóközpontját is megfiatalitották.Az alábbi képek a Good Creative honlapjáról valók.

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s