whisky

Megújult eleganciával száll harcba a The Glenlivet

A The Glenlivet single malt az a malt,amivel “minden elkezdődött”.Ennek a szlogennek tudni kell megfelelni is.A The Glenlivet pedig kétségtelenül képes arra,hogy immár lassacskán két évszázada az első sorokban harcoljon a skót whisky világhódító hadjáratában.

A tavalyi 10 millió fontos lepárló fejlesztés közel 75%-al növelte meg a termelés kapacitását.Nyilvánvaló volt,hogy hamarosan a technikai fejlesztések,beruházások után maguk a maltok is megkapják a kitűzött célok megvalósításához szükséges “támogatást”.Mert a célok már megvannak.Komolyak,de a The Glenlivet más célt nem is tűzhet maga elé,csak egyet:a világ elsőszámú single maltja lenni!

Ennek a célnak alárendelve a progressziót,a lepárló megújítja a kinálatának külső megjelenését.Az általános irány egy kifinomult de határozott megjelenés,ahol a külső a belső értékekkel együtt pozicionálja a márkát a super premium termékkategória szintjére.

Ennek szellemében az alapkínálatban a palackonként olyan változásokat eszközöltek mint,hogy a palack nyaka rövidebb,vállai szélesebbek lettek.Frissültek a cimkék,volt ahol a palack színe is és volt amelyik malt magasabb kategóriába lépett.A hagyományok és a The Glenlivet örökségét a whisky világában az elegáns,domborított cégjelzés-‘George & J. G. Smith’-és az ikonikus ‘1824’ címer hangsúlyozza.A dizájnváltásban résztvevő palackozások a The Glenlivet 12 Year Old, 15 Year Old French Oak Reserve, 18 Year Old és a Nàdurra.

A 12 Year Old palackozásnál megmaradt a palack zöld színe.Ez az ikonikus üveg a világ minden tájékán felismerhetővé teszi a The Glenlivet zászlóshajóját.A 15 Year Old French Oak Reserve világos palackot kapott.Mindkét kiadásnál hangsúlyosabbá váltak a whiskykról a cimkén olvasható információk.A palackokat rejtő dobozok elegánsabbá váltak a dizájnváltás során,igazi értékes ajándék képét mutatva.

A 18 Year Old lépett a legnagyobbat,talán ő az igazi nyertese a váltásnak.Előléptették.A 18 éves olyan külsőt kapott,mint a lepárló presztízs maltja, az ultra-premium kategóriás 21 Year Old és a The Glenlivet XXV.A palack talpa egy súlyosabb,erőteljesebb megjelenést biztosít.Itt a palack nyaka rövidebb,a palack válla szélesebb lett,igazodva a másik két elit palackhoz.Megújult a doboz is amiben az üveg a polcokon pihen majd.

A lepárló nem hűtve szűrt,hordóerősségű kiválósága,a Nádurra is egy merészebb,nemesebb,egyedibb külsőt kapott.

Sokan a The Glenlivet által ismerik meg a skót single maltok világát.A 12 éves whiskyjük igazi belépőmalt.Vannak jópáran akiknek a The Glenlivet egy kevésbé érdekesebb,tömegmalt lett.És vannak akik szerint a Nádurra palackozás például igazán kimagasló whisky.Egy ekkora múltú,presztízsű,méretű lepárlónál mindenféle vélemény és kritika előfordul.Azt viszont mindenki belátja,hogy a világhódításban szükség van olyan megamárkákra,mint a The Glenlivet.És ez a lepárló büszkén,dinamikusan és mára már kellő ambicióval vállalja ezt a szerepet.A mostani ráncfelvarrása a milliós beruházások után pedig konkrétan bizonyítja,hogy a világ vezető malt márkájává való váltás nem csak marketingduma.A The Glenlivet most új frontot nyitott.Harcba száll a világ elsőszámú single maltja státuszért.Elegánsan.Ahogy azt a hagyományai megkövetelik.

Reklámok

One thought on “Megújult eleganciával száll harcba a The Glenlivet

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s